wtorek, 19 lutego 2013

Groszki, cętki i Ciasteczkowy Potwór

Zima nie odpuszcza, śniegu po pas (a przynajmniej po kostki), ciężko przejść przez osiedle a co dopiero robić zdjęcia. Udało się zrobić jedynie kilka fotek nim wyglądałam jak zmokła kura. 
Kurtkę kupiłam jakieś 2 lata temu ale nie byłam do niej przekonana. Wydawała mi się za długa, zbyt skomplikowana przy zapinaniu . Co najważniejsze dla mnie nie ma kaptura. Są jednak i plusy.  Idealnie pasują do niej rękawiczki "Ciasteczkowego Potwora" :) 
Jeansy upolowałam na wyprzedaży. Jeśli pierwotna cena nie była przekłamana zaoszczędziłam 120 zł z czego jestem bardzo dumna ;) Nieco obawiałam się połączenia kropek z cętkami na bluzce ale chyba nieźle wyszło.








Foto: Alex 

Kurtka, jeansy - New Yorker
Bluzka - Reserved
Rękawiczki - House

1 komentarz: