poniedziałek, 11 lutego 2013

Etnicznie

Po długiej nieobecności powracam do świata żywych. Najpierw sesja, potem niewielki wypadek ograniczyły moją aktywność blogową do zera. Teraz gdy wszystko wróciło do normy mam zamiar regularnie dodawać nowe wpisy :)
W sklepach czuć już wiosnę. Nowe kolekcje pełne kolorów i nowych wzorów zachęcają do kupowania. Jak na razie skusiłam się na bluzkę w takie oto wzory. Nie interesuję się kulturoznawstwem więc pewna nie jestem czy to azteckie czy jakieś inne motywy :) Nazwijmy je więc etnicznymi. Szczerze nieźle w niej zmarzłam ale nie mogłam się powstrzymać żeby jej nie założyć. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła wyjść swobodnie na spacer bez kurtki, szala czy rękawiczek i czuć się komfortowo.  










Bluzka, jeansy - Pull & Bear 

5 komentarzy: