czwartek, 3 stycznia 2013

American girl

W nowy rok pogoda wręcz stworzona była do robienia zdjęć. Dzięki słońcu można było rozebrać się na 10 minut do sesji :)
Bluzę kupiłam ostatnio w Reserved. Nie byłam do niej przekonana, gdyż nie przepadam za takiej długości rękawami. Jednak całkiem dobrze prezentuje się zarówno ze spodniami jak i spódniczkami. Pewnie jeszcze nie raz pojawi się w którejś ze stylizacji :).  Okulary maskowały lekkie sińce pod oczami - efekt sylwestrowych zabaw i niewyspania. Jednak dzięki ostrym promieniom słońca nie wzbudzałam większego zdziwienia ;) 










Bluza - Reserved %
Spódniczka - Stradivarius
Okulary - I am
Buty, torba - no name

11 komentarzy:

  1. Przy posturze małej Mi(jakkolwiek sie to pisze) wygląda to dobrze :D ja przy takich spódnicach mam opory żeby szerszą bluzkę na zewnątrz zostawić. Ta beżowa ze złotym zasuwakiem z Topshopu będzie mi wiecznie sprawiac problem ;)

    Ps. czyżby natchniona moją amerykańską bokserką z Sylwestra? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiadomo że jesteś moim natchnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny :)


    fajny set, ale Ty masz chude nogi dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza i spódniczka! moi faworyci! :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. really like your outfit! you dress so warm haha it's sooo cold! nice one :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog:
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw, podoba mi się bardzo motyw flagi amerykańskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna bluza, motyw flag powraca na salony

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń